HEBBE
onsdag 6 januari 2010
Kylan håller i sig
Är vi på väg mot en ny Istid.
-25,5 nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar