.jpg)
Vi började med att gå ner till Bodaån,,vi skulle titta om vi såg några fiskar,,,,,,men vi såg ingen...
.jpg)
Sen tror jag att Loke tyckte att det låg för lite löv på marken,,,men det fixar jag tror jag visst att han menade,,,,,
.jpg)
Och det fixade han lätt som en plätt,,titta farfar jag har tagit många,,han har börjat att räkna ,nu kan han 1 och Många....... .jpg)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar