fredag 17 oktober 2008

Tävling,,Eurovision Song Contest

Majsan hade denna tävling,,,,

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5072553

Jag fick mottaga denna ros.......

För som jag tycker min hedersamma 4 :de placering.


Inga kommentarer: