Dom var aktiva (1969-1992)
Dom kom från Norrköping,,spelade mogen dansmusik..
Dom debuterade i Folkets Hus,,Kisa
Original medlemmar
Jan Olov Carlsson-Trummor,,Gerd Kallås-Keyboard,,Jonny Stendal-Gitarr,,Johan Engberg-Blås,,Kent Andersson-Bas.
1984 kom LP Violer till Mor,,1985 kom LP Främmande Länder
Vad hette Dansbandet.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar