söndag 3 augusti 2008

Hyresgästen på altanen stannar inne(ute) i dag

 Min lilla kamtat ute på altanen sitter helst under tak i dag,nu är han inte ensam,,han har nog sin familj med sig,,,,,

Inga kommentarer: