Reklamutdelaren är i farten,,trots spöregnet,som iofs nyss upphörde,,,kollade brevlådan,och där låg en bunt reklam.Undrar hur många kilo papper man bär till återvinningen på ett år,,det finns säkert statiatik på det,,som på allt annat,,,
Tömde regnmätaren igen,,däri var det 28 mm plus dom tidigare 56 mm.
84 mm,,,,,räcker nu

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar