fredag 15 augusti 2008

OS Brottning vilket jävla taskspeleri

Heder till dig Ara,,men du skulle ha letat upp den där jävla pajasen som hånskrattade mot dig.

Och stoppat bronsmedaljen i hans stora käft,,,


OS Handbollen,,,vilka tjejer,,Grattis till den härliga segern mot Tyskorna

Inga kommentarer: