söndag 3 augusti 2008

Regn,,Regn,,Regn,,,det räcker nu


Usch o fy,,nu räcker det inget mer regn behövs nu,,regnmätaren är full,,måste ut och tömma den,,man vill ju ha lite koll,,,,,,,,56 mm

Inga kommentarer: