lördag 16 augusti 2008

Vilken Jävla Otur Alshammar

Baddräkten spräckte Alshammars dröm

Just före starten sprack Alshammars baddräkt, och i stället för att sitta ner och fokusera bakom startpallen kom Alshammar så småningom springande ut för att över huvud taget hinna till start.

Efteråt var hon förstörd:
- Baddräkten sprack där bak. Jag vågade inte böja mig ner i starten, sade hon till SVT.

Besvikelsen var påtaglig.
- Jag borde väl kunna simma ändå, men det var inte den bästa uppladdningen.

Hur är det med reglerna,,måste man ha baddräkt,,,????

Inga kommentarer: