onsdag 15 oktober 2008

Bläddrade bland TV kanalerna,,o fy fan

På Tv 3 var ett program om en Donna,,otoligt fet och hon ville bli ännu fetare,,,sjukt,,men ännu sjukare var hennes pojkvän,,som hela tiden uppmuntrade henne att bli fetare,,han tyckte om henne så,,han såg till att hon fick i sig kopiösa mängder av vetefan vad,,,Va fan fattar han inte att han kommer att göra hennes 2 små barn moderslösa,,Donna verkar inte bry sig,,hon ska bli världens fetaste kvinna,,,,,Stackars Människor...

Inga kommentarer: