onsdag 15 oktober 2008

Jösses,ännu en sån där,vart fan tog dagen vägen

Men va då,,jag var o kollade på hur långt brorsan hunnit på sitt jobb,,ok det går framåt.

Tvättade bilen.

Tog en sväng in till Gevaliarosteriet,surrade lite med mina gamla arbetskamrater,,handlade lite i personalbutiken..

Åkte upp till min mor,drack en kopp kaffe,,,

Konstaterar att nu är det bara GOD NATT kvar

Ha é Gott,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Hörs i morgon,,,

Inga kommentarer: