Men va då,,jag var o kollade på hur långt brorsan hunnit på sitt jobb,,ok det går framåt.
Tvättade bilen.
Tog en sväng in till Gevaliarosteriet,surrade lite med mina gamla arbetskamrater,,handlade lite i personalbutiken..
Åkte upp till min mor,drack en kopp kaffe,,,
Konstaterar att nu är det bara GOD NATT kvar

Ha é Gott,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Hörs i morgon,,,

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar