söndag 22 mars 2009

Är man någon Datahacker måntro

Fick problem med min skrivare för ett tag sen,en Canon Pixma ip 6700D.Den har funkat problemfritt i flera år,eftersom jag produserat ett ganska stort antal CD skivor där min bror sjunger,så måste jag ha en som kan skriva direkt på skivan.Jag har bråkat med den ett antal veckor och insett att vi inte längre är kamrater,så jag köpte en ny.Denna gång blev det en Epson som jag installerade i går och det gick galant.  Datahacker? klart man är(klappar mig på axeln)

Problem nummer 2,,jag kunde inte komma ut på nätet med min Laptop längre,,stört omöjligt,även det är ett flerdagars problem.Pratade med sonen som är duktig på data,fick till svar att det är säkert nån jä-la knapp som är intryckt eller inte intryckt,,vadå inte tryckt,ska den vara i nåt mellanläge eller??Okidoki när jag kom hem kollade jag alla knappar,såg normalt ut jag pillade lite på några,startade upp och när jag anslöt till internet så kom en ruta upp med två möjligheter,varav en var anslut till internet eller nåt liknande,,jag anslöt och det funkade.Datahacker??? nja knappast(ger mig en liten örfil)

Inga kommentarer: