lördag 13 juni 2009

Tankar som kom.....

Stunder av lycka kan vara så korta.                                                                                Man sluter sitt öga sen är dom borta.                                                                                Men djupt i mitt hjärta där stannar dom kvar.                                                                                  Jag bär dom med mig i alla mina dar.

Jag samlat dom alla så kärt i mitt minne.                                                                               Ibland tar jag fram dem då ljusnar mitt sinne.                                                                                 Men visst kommer tankar så fyllda av smärta.                                                                                  Det finns både glädje och sorg i mitt hjärta.


Inga kommentarer: