tisdag 1 september 2009

Hej alla bloggvänner

Hejsan när vi nu skriver den 1 September i almanackan,så är jag inte längre husägare.Tack vare en enastående hjälp från nära och kära så har flytten gått bra,vi startade på fredag Em,och avslutade i går måndag kväll.Huset avstädat och klart.köparen mycket nöjd med resultatet.Alla mina prylar finns nu i min lägenhet på 3 vån.Diverse ryggar mår väl så där,mao den ger sig till känna,,en rygg måste in på behandling.Lördagen blev för mig en ganska jobbig dag,när känslorna som jag iofs väntat på bröt igenom och jag brast ut i gråt,omfamnad av min lilla syster och sonhustrun.Söndagen då kom oxå en känslosam stund men inte så stark.Har nu sovit 3 nätter på nya stället,jag har väl plockgöra minst 3-4 veckor innan jag är i ordning..Till er alla som ställde upp och såg till att gubben kom på plats säger jag bara ett enormt stort tack.

Jag hoppas att min dator kommer igång i slutet av veckan.Detta inlägg har jag gjort på min brors dator.


Inga kommentarer: