måndag 11 augusti 2008

1 Vecka i Lappland

Nyss hemkommen efter en vecka i södra lappland,,

Man blir välkomnad till Lappland med denna skylt,skulpterad med motorsåg,,

Helvete vad det hade växt,,jag har aldrig varit med om något liknande

2 dagar med röjsågen,sen såg det någolunda vårdat ut,,se före o efter bilder,,,

Inga kommentarer: