Tog en liten sväng till Åsele,för att hälsa på Kusin Karin,,tog en fika,och blev bjudna på en liten tur på älven,,mysigt att i sakta mak med flotten glida fram på vattnet.
.jpg)
Skepparen Bernt-Olov sitter avslappnad och sköter rodret.
.jpg)
Ångermanälven är mäktig där den sakta flyter fram i Åsele.
.jpg)
Detta är monumentet över svunna tiders flottning på älven,,Timmer-Bröten,,
.jpg)
Här glider vi sakta in till bryggan efter en rogivande tur,,Tack för turen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar