Nu åker vi upp till stugan,och bara njuter några dagar,,även om jag vet att det blir ett jävla slit.Många timmar med röjsåg,men även då är det någon slags rekreation.
Skicka en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar