måndag 4 augusti 2008

Vilken jädrans Baddare


Eftersom jag hittade en bild på Rasmus lillasyster Elin,som håller samma baddare till aborre så lägger jag till även den.

Så här kan ju fiskelycka se ut,,,,,,,

Inga kommentarer: