lördag 16 augusti 2008

Lite småsur bakom ratten,,

Åkte en sväng in till Gävle nu på förmiddagen,,hamnade som 3:e bil bakom en riktig väglus,och det gick inte bara sakta,utan lusen låg nästan på mittstrecket hela tiden.

I mitt huvud flög tanken fram,,Jävla Kärring,,för helvete gå åt sidan,,

Väl inne i stan så kom jag upp jämsides med lusen,,,,,,,,

Och nu,,alla Damer,Tjejer,Tanter,Kärringar,,,ber jag om ursäkt för mina tankar.

För i bilen satt en inte allt för gammal gubbe,,med en reklammössa på skallen...

Inga kommentarer: