Hur jävla mycket vatten finns det där ovan,,tömde ju för f-n 84mm den 3/8
O nu i dag ytterligare 59 mm,,,,,,,,,,,,,,,,,Va i hela friden,,,,,,,,,,,,,,,,,så jävla mycket ska det väl inte regna på 1 och 1/2 vecka,,,143 mm,,,,,,,,Eller va då???
1 millimeter nederbörd är samma sak som 1 liter/m2.
O fy tusan,,då har jag fått i runda slängar,,,143x560=80080 liter på tomten.
Det va väl själva fan om inte det ska räcka ett bra tag,,,,

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar