tisdag 30 september 2008

Han som inte gillade Ryssland

Har ni hört om mannen som träffade anden,han i lampan.Anden sa till honom att du får 3 st önskningar,och du kan önska precis vad du vill,rikedom,guld,egendom eller odödlighet.......Vad väljer du sa anden.

Mannen tänkte en lång stund,,sedan sa han,jag önskar att 100 miljoner kineser fotvandrar från Kina till Finska gränsen,vänder där och går tillbaka......Det var en konstig önskan sa anden men okay så får det bli.

Så har du din andra önskning,vad önskar du då.................

Nu var mannen lite snabbare med svaret,han sa jag önskar att 100 miljoner kineser fotvandrar från Kina till den Lettiska gränsen,vänder där och går tillbaka......Oj sa anden samma som den första,men okay så blir det.........................

Så har du din tredje önskning,vad önskar du då.................

Nu var mannen blixtsnabb med svaret,han sa jag önskar att 100 miljoner kineser fotvandrar från Kina till Norska gränsen där uppe i norr,vänder och går tillbaka......

Det var egendomligt sa anden varför kommer du med denna önskan,jag ska uppfylla även din 3 önskan,,,men du måste svara,,varför..................

Jo sa mannen jag har varit deporterad till Sibirien i 30 år på grund av min tro att vi människor tillsammans kan utföra stordåd................

Och du kan ju föreställa dig hur Ryssland ser ut efter att alla dessa fötter har passerat,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Inga kommentarer: