onsdag 24 september 2008

Kunde inte låta bli,,,Det blev en sväng till Vreta

Idag har jag farit runt både hit och dit,Först in till Gävle för att beställa några fönsterbleck hos Plåtis,sen ner till personalbutiken på Gevalia,köpte lite kaffe och godis,,avslutade på Lidl,hustrun behövde sigaretter,,(Slut)

På vägen hem tog jag en bild på en av våra 2 rondeller i Skutskär.

Därefter ett besök hos tandläkaren,det årliga,såg bra ut.                     Tog en höstbild utefter vägen genom samhället

Käkade lite,hade sen ett litet ärende till Tierp,sa till hustrun att jag går in o kollar om dom har sigaretterna du vill ha,o eftersom jag då är halvvägs till Vreta,så gör jag en vända dit,när jag ändå är i farten.

Loke han var traktorkörare för dagen på grannens traktor....

Sonhustrun hade ställt i ordning en liten höstkruka som stod där fin vid entren

Vad har jag bakom ryggen farfar...Jo där du ska kameran farfar

Moa lutar sig tryggt mot farfars stora mage.....
............

Morfar har kommit upp från Göteborg för att hjälpa till,förrådet var målat,sista strykningen pågick,därefter blir det golvets tur.

Efter målningen så ska det monteras upp hyllor på väggarna,,,,

Efter att jag kramat om hela familjen,så körde jag hemåt igen,,,,,,,,,,,

Stannade till i Marma och tog ett par bilder över Dalälven som här brer ut sig,,Marma Fjärden,,,,,,,,,

Inga kommentarer: