torsdag 20 november 2008

Jaha så har man gjort slut på ytterligare en dag,Nästan

När jag tittade upp i morse såg det ganska lovande ut,och med en mugg kaffe och Gefle Dagblad på bordet framemot 07:30 så såg jag blå himmel och att solen snart skulle visa sig,

Så här ser det ut i dag vid middagstid.



Jag har ju haft ett litet projekt på gång nu ett tag,och man kan väl säga att idag så gick jag i mål.

Åkte in till min polare plåtslagaren och hämtade grillgallret som jag beställt.

Därefter återstod bara för mig att montera ihop alla delarna,stativet,och kedjorna som bär upp gallret.

Måste faktiskt säga,fan Hebbe du är inte så dum du!!!

Det blev tametusan riktigt bra.

Sen återstår bara godkännande av son & sonhustru,vid premiärgrillning den 6 / 12   :) blir nog bra tror jag.


Inga kommentarer: