söndag 30 november 2008

När man längtar vad gör man då,,Jo hoppar i bilen och kör till Vreta

Hu så taskigt väder det är,,snön som kom i helgen som var,försvinner ju i samma takt som den kom,,fan den hade gärna fått vara kvar.

Men för att skapa lite glädje i tillvaron körde jag en sväng ner till Vreta,,hade inte träffat barnbarnen på en månad..

Det var inget vidare körväder småregn o dis,,,, 

Jätte kul att se lilla Moa sitta själv och nyfiket kolla runt omkring..

Hon är för go och nästan alltid glad

Storebror Loke står lite avvaktande i bakgrunden,,kanske håller han på och funderar ut nåt litet bus..

Här sitter Moa på helspänn,och bara väntar på att Loke ska komma farande,,Loke verkar vänta på rätt tillfälle,,,

Jaha,,Jag får väl leka med min fossingar då när inte Loke kommer fram nån gång,,han kan gärna stå där bakom o leka pajas,bäst han vill


Efter ett tag när jag fått min barnbarns dos,så styrde jag kosan mot Skutskär igen,varm och go inombords efter att ha kramat om hela familjen,,glad att nästa träff redan är spikad::6.e Dec.......


Inga kommentarer: