söndag 10 maj 2009

Fortsatt helg i Vreta

Mina egentillverkade spaljé skärmar kom på plats och det såg riktigt bra ut. 

Sonhustrun har jobbat bra för att få till dessa odlings sängar,hon har även satt några bäebuskar och en liten hallonhäck.

Måste säga att vi var nöjda alla med spaljén,där kommer det att klättra Kaprifol så småningom.

Inte vet jag varför jag lägger mina fingrar där dom inte ska vara,Det hade säkert gjort mycket ont,om jag haft känsel kvar i fingrarna.

Nu är vi i slutfasen av helgens sysslor,klippning av häcken,sa till sonhustrun att,du ska se att du får en fin häck.

Det har varit en mycket rolig helg tillsammans med familjen,mormor och morfar,,det har blivit en hel del SNOSANDE tillsammans med barnen,,så Tack hela familjen från en lite trött, men nöjd Farfar.


Inga kommentarer: