torsdag 7 maj 2009

Kände mig lite Down i går eftermiddag.

Beställde tid för klippning hos vår frissa i går,blev lite sorgsen.När jag känner så brukar jag ta bilen och åka runt lite,,utan egentligt mål.Stannade till och tog några bilder,Dalälven i bakgrunden.

Bilderna är tagna straxt nedanför kraftverket som skymtar i bakkant på den undre bilden,detta är ett sportfiske paradis sägs det.


Fortsatte min biltur och hamnade i Gårdskär en liten by i norra Uppland,tog en fika hos en kamrat som jag arbetade tillsammans med på 60 talet,,vi hade en hel del att prata om,,,,

Denna hage gränsade till min kamrats tomt,dom ville helst inte vara med på bild,,,,

Kompisens dotter hade 2 hundar som behövde  komma ut i friska luften,så vi tog en promenad genom ett gammalt men fint skogsområde.

Minns ej vilken ras det var,,nåt med Flat Coated eller liknande,i bildens underkant ser det väldigt uppgrävt ut,och förklaringen var,,

Mycket enkel,,det finns många Vildsvin i omgivningen,,huváligen hur det såg ut.

Inga kommentarer: