lördag 16 maj 2009

Hälsade på hos Syster Yster i Dag

Ni som hängt med ett tag i min blogg,kanske minns min Pomelo,nu var det länge sen jag uppdaterade pomelo läget,jag lämnade en liten planta till min syster och behöll en själv,min är sen länge i Pomelons himmel.

Den som har fått vård och omsorg hos min syster däremot den lever och frodas,,men så är ju hon grön upp till armbågarna oxå.

Huset var fyllt av aktivitet,köket håller på att bytas ut,så där pågick eljobb,Dotter Helena med sambo och deras lilla Foxy var där, så även  dotter Louise var hemma på besök.

Foxy en liten pigg krabat
,fick en lekkamrat när kusin Lotta kom med sin lilla Dvärgpudel Doris då blev det liv i luckan

Det blev rena racerloppet ett tag,,

Men efter en stund så blev det lite lugnare tempo

Solen som sken så glatt,,förmådde inte värma min frusna kropp i den iskalla vinden.,,vill ha sydliga varma vindar nu!!!


Inga kommentarer: