onsdag 3 november 2010

Regnar som tusan ute,,och mörkt är det.

Bilden tagen mot resecentrum,exponeringstiden 0,9 sek.
Jag kollade på TV nyheterna,bara elände som vanligt.

Inga kommentarer: