onsdag 3 november 2010

Vad blev det för Mat.

Hemkommen från Vreta,en aning sugen,men på vadå?

   Jo jag ,rörde ihop lite yougurt, creme fraice,chilisås och grönmögelost som jag lät lite blandade bönor och gröna ärtor puttra i ett tag,sen lade jag lite tomat,sallad och gröna och svarta oliver på tallriken,och en stekt carréskiva,om det smakade bra?? ja det gjorde det visst mycket bra.

Inga kommentarer: