fredag 1 maj 2009

1:a Maj Arbetarnas dag,,och en annan är tvärslut.

Denna dag blev helt fulltecknad för mig,vaknade 05:10 kollade ut genom fönstret på ett kolsvart område bakom huset,tog en bild till bloggen.Sen har jag ett litet projekt på gång med en fristående spaljé som sonhustrun vill ha som avgränsning mot granntomten,och för att smälta in i miljön,carporten har en ribbad sida.Tanken är att fortsätta på samma tema,  

Så i dag har jag fixat till ribborna,fick nys om att bygghandeln var öppen,pang på rödbetan,in och handlade resterande prylar,,

 Så nu tillverkar jag 2 st som ser ut som till vänster 

Sen mitt upp i alltihop så blev det deklaration för mig och min mor ,,,restskatt för mig,,inte så kul.Så nu goa bloggisar ,nu är gubben trött.


                            

Inga kommentarer: