onsdag 19 augusti 2009

Det blev en omväxlande dag i dag

Dagen kom att innehålla en del olika aktiviteter,efter tidningsläsning och frukost så körde jag in till stan (Gävle) för att hämta en del plåtdetaljer som jag beställt,efter att jag lämnat plåten till min bror som ska montera dom.Svängde jag in till min mor för en snabb fika.

Därefter hem för att plocka ihop lite skräp och annat som bara ligger och samlar damm,lastar i bilen och kör till vår återvinningscentral,blir nog fler vändor i samband med flytten.

Innan jag sen körde hem stannade jag till vid Älvkarleby Vattenskidklubb som har sin klubbstuga vid Dalälven

  Här finns en fin smal sandstrand.
Rakt över älven kan man skönja Älvkarleö Bruk.

Klubbstugan till vänster och speaker och funktionärsbås vid tävlingar till höger. Klubbens mest kände åkare är Tommy Efverström,med många stora segrar runt om i världen.

Tog denna bild därför att jag tyckte solen sken så vackert och skapade sådana fina skuggor bland träden.(syns ej så bra på bilden)

Inga kommentarer: