onsdag 12 augusti 2009

Onsdagen blev ganska varierad

Onsdag morgon,först bloggen och dagens fakta.Sen bar det iväg in till stan för diverse göranden,först till plåtslagaren för att beställa lite plåtdetaljer till min brors jobb.Sen behöver jag fler flyttlådor,då blev det ÖB.

Nästa stopp blev IKEA

Jag åkte därifrån med 5 meter randigt tyg i alla möjliga färger,tanken är att jag ska sy gardinkappor till köket i den nya lägenheten,samt klä om stolsdynorna på mina köksstolar...Sen i förbifarten droppade jag in till Petra och blev lite friserad på knoppen,hon fixade även till mitt skägg,jag liknade en skogstamefan,sa hon.

Väl hemma så började jag med stolarna,den gamla till höger,den omklädda till vänster,blev ganska bra.

I helgen som var hade jag virvelvinden från Vreta med familj på besök.Så nu ligger mycket nerpackat i kartonger,Tack Erika.

Nu gapar hyllorna lite tomma,men snart så kommer dom att åter bli fyllda. Här ligger det en massa prylar som är klara för transport.

Inga kommentarer: