måndag 10 augusti 2009

Min Road Tour till Västkusten- Final -

Här åker vi med värdfamiljens båt in mot Göteborg.Farväl Brännö tack för den gångna veckan,du visade verkligen upp dig i det mest skiftande väder.Men du är en underbar ö jag kommer mer än gärna tillbaka.

Kursen är utlagd in mot Göteborg och Västra Frölunda.

Kaptenen morfar har fullständig kontroll,så landkrabban Hebbe han var kolugn.

Nästa stopp för mig skulle bli hemma hos Birgittas son Janne med fam,i Angered.

Janne bor i ett fint område med naturen in på knuten.Här trixar Clara och Loke med trasan.

Skönt var att koppla av med en öl på altanen,sonen med familj åkte sen tillbaka till Brännö för ytterligare 2 dagar innan det bär hem till Uppsala.

Måndagen tillbringade jag i Lindome hos mycket goda vänner som jag inte sett på 12 år.

Tisdagen var en dag där vi besökte Jannes båda söner i Kungsbacka.

Den äldre Johan,hade ett modernt nybyggt hus.i Onsala

Här har farfar Janne full koll på barnbarnen som skuttar omkring på mattan.

Den andre sonen Marcus var i färd med att renovera samt bygga ut ett äldre hus i Kungsbacka,fint blir det,men så är han snickare oxå.

Nu avslutar jag min Road Tour,stort tack till er alla för de fina upplevelser jag har haft på Bästkusten.


Inga kommentarer: