onsdag 15 juli 2009

Ännu En Dag Till Handlingarna

Ja så lider onsdagen mot sitt slut,och hur har dagen varit måntro?.Började med att köra igång tvättmaskinen,sen en sväng till min mor,för en fika och hennes underbara Vaniljkubb.

Mina bröder bygger ställning,fönsterbyte pågår.kontrollanten bevakar.

Ställningen är på plats,så nu går det att jobba säkert.


Senare på Em,så åkte jag och brorsan till hans son och tog en fika,där tog jag en bild på en av deras katter,Flisan,Rättelse,det är Elsa,enl,min bror,en riktig liten sötnos,det är båda,sötnosar.


Därefter åkte jag ner till min syster som verkligen bor strandnära.

Vi satt nere på bryggan och såg på alla båtar som återkom efter en skön dag vid badet kanske Rullsand Eller Kläcken.

Även kustbevakningen var ute,men där var det nog problem,för där var det bogsering som gällde,,Kanske soppatorsk,vem vet.

Så även en helt vanlig dag kan vara rätt händelserik.


Inga kommentarer: